niedziela, 7 lutego 2016

Witajcie!

Witajcie na moim nowym blogu! Jest mi niezmiernie miło, że właśnie w tej chwili, zamiast poświęcać czas innym rzeczom, czytasz ten post. Zacznijmy więc od tego, że, jak już pewnie wiecie, bądź nie wiecie, mam na imię Alicja. Baardzo, ale to bardzo lubię podróżować po Polsce, jak i również po innych krajach. Odwiedziłam już Czechy (x2), Irlandię (x2), Niemcy, Holandię, Belgię, Luksemburg, Austrię, Węgry oraz zahaczyłam o Francję. I właśnie temu chciałabym poświęcić mojego bloga. Podróżom, czyli sporej części mojego życia. Założyłam go też dlatego, że chciałabym rozwijać moje kolejne pasje, czyli pisanie i fotografię. Oczywiście będą się pojawiać też inne posty, takie jak tagi. :) Na dzisiejszy dzień to tyle. Chyba nie powinnam za dużo opowiadać o sobie i moim życiu, żeby mieć co opisywać w niedalekiej przyszłości, prawda? ;) Widzimy się już niedługo. Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz