środa, 4 maja 2016

Dookoła świata TAG

Witam was po dość długiej przerwie. Tak, wiem, żadna wymówka nie będzie dobra, aczkolwiek wiecie jak to jest przed testami i po testach (przed: nauka, nauka, nauka, po: nic mi się nie chce). Teraz znowu powracam do was z nowymi pomysłami. A dziś, TAG wymyślony przeze mnie. Odpowiem tu na kilka pytań i opowiem o kilku rzeczach. Gotowi? To zaczynamy!

Pytania:

1. Jakie kraje zwiedziłaś?
Odp.: (kolejność chronologiczna) Czechy, Irlandia, Niemcy, Luksemburg, Francja, Belgia, Holandia, Słowacja, Austria, Węgry <3

2.Jakie kraje planujesz zwiedzić?
Odp.: Na dzień dzisiejszy Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię (od 1 do 5 czerwca) :D

3. Jakie miejsca w Polsce najbardziej Cię urzekły?
Odp.: Myślę, że Wrocław, Kalwaria Zebrzydowska i oczywiście góry. Cudownie tam *-*

4. Gdzie chcesz pojechać w przyszłości?
Odp.: USA ofc, Meksyk, Grecja, Wyspy Kanaryjskie i Malediwy awww <3

5.Najpiękniejszy kraj, który zwiedziłaś
Odp.: Kocham nasz kraj, ale jak na razie to chyba Irlandia ^^

6.Dlaczego lubisz podróżować?
Odp.: Podróże dają mi bardzo wiele radości, satysfakcji i wiedzy. Bardzo lubię poznawać nowe kultury, tradycje i dowiadywać się ciekawych rzeczy na temat innych miast czy państw. Podróżowanie to coś niesamowitego. Nie rozumiem dlaczego stało się to popularne tak późno.

7.Jeżeli miałabyś możliwość zwiedzić 3 miasta i wszystko miałabyś tam za darmo, to jakie byłyby to miasta?
Odp.: Nowy York, Los Angeles i Londyn <33

8.W jakim wieku odkryłaś w sobie ,,podróżnika"?
Odp.: Od małego uwielbiałam jeździć gdzieś z babcią bądź mamą. Moje pierwsze wyprawy były zazwyczaj do Częstochowy i na Kurpie. Pamiętam, że zawsze gdy babcia jechała za granicę, tak strasznie jej zazdrościłam. I przyszedł moment, kiedy mnie zabrała na wycieczkę i tak zostało do teraz. Wszędzie z nią jeżdżę i za to jestem jej bardzo, ale to bardzo wdzięczna :D

9. Jaki jest Twój ,,podróżny niezbędnik" (co zabierasz ze sobą na wycieczki) ?
Odp.: Jeśli chodzi o ubrania to lepiej przygotować się na upał i deszcz/mróz. Nigdy nie wiemy co nam przyniesie pogoda. Zawsze zabierajcie ze sobą: bluzę, cienką kurtkę, bluzki na krótki rękaw, dresy, wygodne buty, płaszcz przeciwdeszczowy, parasolkę. No i jednym z najlepszych sposobów na udane zwiedzanie jest noszenie plecaka. Może to być najzwyklejszy mały plecaczek. Jest on o wiele bardziej wygodny niż torba. A jeśli chodzi o kosmetyki to, w zależności od tego, czy jesteśmy dziewczynami czy mężczyznami, powinniśmy mieć: krem z filtrem, dezodorant, pomadkę nawilżającą, krem do rąk. To w zupełności wystarcza.

10. Czy oglądasz lub czytasz jakieś podróżnicze filmy bądź książki?
Odp.: Oczywiście! Bardzo lubię program Pana Wojciecha Cejrowskiego ,,Boso przez świat" oraz program i książki ,,Neli Małej Reporterki". Uważam, że te programy są godne polecenia. Można się z nich bardzo dużo dowiedzieć i znaleźć idealne miejsce na wakacje ;)

Mam nadzieję, że post wam się podobał. Starałam się wymyślać ciekawe pytania i ciekawie odpowiadać. A może macie jakieś propozycje na posty? Piszcie w komentarzu. Papa <3




Social Media:
Instagram: alizona_
Snapchat: alison000db

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz